Διακόσμηση καταστημάτων – Retail Branding
Η βιτρίνα είναι ο “καθρέφτης” του καταστήματος σας. Αναδείξτε την επιχείρηση σας με μία έξυπνη διακόσμηση που θα γίνει talk-of-the-town, αποτυπώνοντας το brand σας και προσελκύοντας πολλούς νέους πελάτες.
ΓΙΑΤΙ RETAIL | ΔΙΑΚΟΣΜΗΣΗ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ ΛΙΑΝΙΚΗΣ ΜΕ DIGIPRINT
ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΕΚΤΥΠΩΣΕΙΣ, ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ &
ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΔΙΑΚΟΣΜΗΣΗΣ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ ΛΙΑΝΙΚΗΣ
1. Ψηφιακές Εκτυπώσεις & Υλοποίηση
- Αυτοκόλλητα εσωτερικού χώρου
- Αυτοκόλλητα βιτρίνας
- Αυτοκόλλητα αμμοβολής
- Αυτοκόλλητα τοίχου
- Αυτοκόλλητα δαπέδου (floor graphics)
- Ταπετσαρίες τοίχου
- Επιγραφές καταστημάτων
- Καρτολίνες οροφής
- Αυτοστήρικτες καρτολίνες
- Stands δαπέδου
- Χάρτινα stands
- Ξύλινα stands
- Μεταλλικά stands
- Stands από plexiglass
- Roll up banners
- Κατασκευές Kapa mount
- Κατασκευές PVC
- Κατασκευές plexiglass
2. Τοποθέτηση & Συντήρηση διακόσμησης καταστημάτων λιανικής
ΔΙΑΚΟΣΜΗΣΗ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ ΛΙΑΝΙΚΗΣ – ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ
- Καινοτόμα διακόσμηση και ανανέωση του εξωτερικού ή εσωτερικού χώρου του καταστήματός σας, που
τραβάει την προσοχή των καταναλωτών & λειτουργεί ως δέλεαρ για την προσέλκυση εκατοντάδων εν
δυνάμει πελατών σας - Ενίσχυση του διαφημιστικού μοντέλου “visual merchandising” που αφορά στην προώθηση ενός προϊόντος
ή υπηρεσίας με δημιουργικό τρόπο, προσελκύοντας το ενδιαφέρον του πελάτη & ενθαρρύνοντας τις
πωλήσεις με οπτικά μέσα - Αύξηση ορατότητας προωθητικών/ενημερωτικών μηνυμάτων ακόμη και από μακρινή απόσταση
- Αύξηση αναγνωρισιμότητας του brand της επιχείρησης σας, καθώς η χαρακτηριστική διακόσμηση του
εμπορικού σας καταστήματος/κάθε καταστήματος της αλυσίδας σας, βοηθά να εντυπωθεί στο μυαλό του
πελάτη & να ανακαλείται άμεσα - Αξιοποίηση των “κενών σημείων” μιας βιτρίνας με ευφάνταστο, δημιουργικό τρόπο.
Επικοινωνήστε μαζί μας σήμερα.
Καλέστε μας ή συμπληρώστε τη φόρμα και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας άμεσα.
Συχνές ερωτήσεις
1. Γιατί είναι σημαντική η διακόσμηση της βιτρίνας των εμπορικών καταστημάτων;
Η διακόσμηση της βιτρίνας των καταστημάτων λιανικής, και γενικά οι υπηρεσίες ψηφιακών εκτυπώσεων για καταστήματα, αποτελεί μία από τις πιο σημαντικές πτυχές του σχεδιασμού
προώθησης λιανικής και των στρατηγικών του λεγόμενου “visual merchandising”.
Είναι αποδεδειγμένο ότι μπορούν να τραβήξουν αποτελεσματικά την προσοχή των περαστικών και εν δυνάμει αγοραστών,
ωθώντας τους να μπουν σε ένα κατάστημα για να εξερευνήσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες πριν προβούν σε μια αγορά.
2. Πόσο συχνά πρέπει να αλλάζει η διακόσμηση μιας βιτρίνας εμπορικού καταστήματος;
Η διακόσμηση μιας βιτρίνας καταστήματος λιανικής ενδείκνυται να ανανεώνεται κάθε περίπου έναν έως δύο μήνες, με βάση
την άποψη των ειδικών συμβούλων σχεδιασμού λιανικής.
Όσο συχνότερα αλλάζει η διακόσμηση μιας βιτρίνας καταστήματος, τόσο περισσότερο τραβάει την προσοχή και κινεί το
ενδιαφέρον των ανθρώπων και εν δυνάμει πελατών.