4+1 tips για να κάνετε την πρόσοψη ενός καταστήματος την καλύτερη διαφήμιση για την επιχείρησή σας

Εχετε σκεφτεί ποτέ ότι η πρόσοψη ενός καταστήματος ίσως να είναι ακριβώς ο καμβάς που χρειάζεστε για να διφημίσετε το brand σας; Σ’ ένα περιβάλλον τόσο δυναμικό και γρήγορα εξελισσόμενο όσο αυτό των σύγχρονων αγορών, οι πρώτες εντυπώσεις έχουν ιδιαίτερη σημασία. Οι επιχειρήσεις και οι επαγγελματίες καλούνται να αξιοποιήσουν στο έπακρο την πρώτη εντύπωση αυτή, γιατί δυστυχώς συχνά δεν τους δίνεται η ευκαιρία για δεύτερη. Η στιγμή έχει περάσει, η ευκαιρία έχει χαθεί και η προσοχή του κοινού τους είναι ήδη αλλού. 

Για το λόγο αυτό είναι σημαντικότερο από ποτέ να αξιοποιήσετε την πρόσοψη του κατστήματος ή όποιας άλλης επιχείρησής σας στο έπακρο. Παρακάτω λοιπόν θα εξετάσουμε 4+1 έξυπνες τεχνικές για να τη μετατρέψετε σε μια εντυπωσιακή, ζωντανή διαφήμιση που να τραβά τα βλέμματα και να κερδίζει τις εντυπώσεις από την πρώτη στιγμή! 

Δημιουργώντας την ιδανική πρόσοψη καταστήματος  

Η πρόσοψη ενός καταστήματος όπως είδαμε και παραπάνω μπορεί σίγουρα να αποτελέσει την καλύτερη διαφήμιση για την επιχείρησή σας και να την κάνει να ξεχωρίσει από τον ανταγωνισμό. Για να μπορέσετε όμως να καταφέρετε όλα αυτά και να ανταπεξέλθετε στο σύγχρονο κόσμο των επιχειρήσεων χρειάζεται να ακολουθήσετε ορισμένες στρατηγικές print marketing. Χάρη σε αυτές θα μπορέσετε πολύ σύντομα όχι μόνο να μεταμορφώσετε την πρόσοψη του καταστήματος ή της επιχείρησής σας αλλά και να έρθετε ένα βήμα πιο κοντά στην επιτυχία. Μια επιτυχία που μπορεί να μεταφραστεί σε επαφές, νέους πελάτες, μεγαλύτερο engagement rate και κέρδη. Ας δούμε όμως λίγο πιο αναλυτικά: 

1. Βρείτε το ακριβές brand message που σας ταιριάζει

Πριν ξεκινήσετε να πείτε στους πελάτες σας ποιοι είστε, τι κάνετε, και γιατί αξίζετε την προσοχή τους, είναι απαραίτητο να ξέρετε οι ίδιοι τις αυθεντικές, ακριβείς απαντήσεις σ’ αυτές τις ερωτήσεις.

Επενδύστε το χρόνο στο να δημιουργήσετε ένα ολοκληρωμένο και ώριμο brand identity για την επιχείρησή σας, τέτοιο που να εκφράζει τις θέσεις και τις αξίες της, αλλά και το τι είναι αυτό που την κάνει να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό. Με βάση αυτό το brand identity, δημιουργήστε ένα brand message που να μιλάει στο κοινό σας με ειλικρίνεια και αυθεντικότητα.

Μ’αυτό τον τρόπο θα καταφέρετε να δώσετε στην επιχείρησή σας ένα σημαντικό προβάδισμα, αφού το κοινό που θα προσελκύσετε στη συνέχεια θα είναι οι άνθρωποι που ενδιαφέρονται πραγματικά για το brand και το προϊόν σας, και δεν παρακινούνται απλά από περιέργεια.

2. Επικεντρωθείτε στα οπτικά στοιχεία και τις εντυπώσεις που προκαλούν

Εφόσον μιλάμε για πρώτες εντυπώσεις, δεν υπάρχει ισχυρότερο ερέθισμα από το οπτικό. Με μια μοναδική ματιά, το σωστό desing έχει τη δυνατότητα να προσελκύσει τα βλέμματα, να κεντρίσει την περιέργεια και το ενδιαφέρον, αλλά και να εμπνεύσει συναισθήματα.

Η πρόσοψη τ καταστήματος σας είναι λοιπόν ο καμβάς στον οποίο έχετε την ευκαιρία να αποτυπώσετε ένα μήνυμα που ξεπερνά τα στενά όρια της απλής αισθητικής και χρησιμοποιεί τη γλώσσα των χρωμάτων, των σχημάτων και της τυπογραφίας για να πει την ιστορία σας και να επικοινωνήσει το brand message σας με μια και μόνο ματιά!

3. Χρησιμοποιήστε έξυπνες και πρωτότυπες πινακίδες και επιγραφές

Όπως και τα υπόλοιπα επιμέρους στοιχεία της πρόσοψης της επιχείρησής σας, η επιγραφοποιία είναι κάτι που μπορείτε να αξιοποιήσετε πέρα από το συνηθισμένο, πρακτικό, ή ακόμη και αισθητικό της σκοπό. Είναι το στοιχείο στο οποίο το κοινό σας θα στραφεί ενστικτωδώς για να μάθει περισσότερα για την επιχείρησή σας, και ως εκ τούτου η ιδανική ευκαιρία για να επικοινωνήσετε άμεσα το brand message σας.

Μια καλοσχεδιασμένη πινακίδα ή επιγραφή δεν δίνει απλώς πληροφορίες. Απεναντίας δημιουργεί ενεργά την πιο απλή και άμεση διαδραστική εμπειρία που μπορείτε να προσφέρετε στο κοινό σας, κι ένας μοναδικός τρόπος να δημιουργήσετε μια άμεση σύνδεση μαζί του.

4. Αξιοποιήστε ευκαιρίες για εποχικές προωθητικές ενέργειες

Όπως αλλάζουν οι εποχές και η διάθεση του κοινού σας, με τον ίδιο τρόπο πρέπει ν’ ακολουθεί και η πρόσοψη της επιχείρησής σας. Οι εποχικές προωθητικές ενέργειες είναι ο ιδανικός τρόπος να κάνετε το brand σας να ξεχωρίσει στα μάτια του κοινού σας και να του παρέχετε όμορφες και ενδιαφέρουσες εμπειρίες και αναμνήσεις.

Για να το πετύχετε αυτό, βέβαια, δεν αρκεί απλώς να ακολουθείτε την αισθητική της εκάστοτε εποχής. Είναι απαραίτητο να βρείτε τρόπους να συνδέσετε τη διάθεση του κοινού σας με το μοναδικό χαρακτήρα και το brand image της επιχείρησής σας, και να βάλετε τη βάση για αυθεντικές, συναισθηματικά έντονες σχέσεις που μπορεί να κρατήσουν για χρόνια!

BONUS. Μη φοβάστε να πρωτοτυπήσετε και να καινοτομήσετε!

Στην προσπάθειά σας να μεταμορφώσετε την πρόσοψη της επιχείρησής σας και να διαφοροποιηθείτε από τον ανταγωνισμό, δεν υπάρχει μεγαλύτερος σύμμαχος από τη δημιουργικότητα και την καινοτομία.

Μη φοβηθείτε να δοκιμάσετε φρέσκιες και τολμηρές ιδέες, νέα χρώματα και παλέτες και ασυνήθιστες προσεγγίσεις, όπως τα αυτοκόλλητα για τζάμια ή η εκτύπωση σε δίχτυ. Είναι ο καλύτερος τρόπος για να εκφράσετε αυθόρμητα και ειλικρινά όλα αυτά που κάνουν το brand σας ξεχωριστό και ιδιαίτερο, να εξερευνήσετε νέες ιδέες, αλλά και να προσελκύσετε νέους πελάτες!

Μετατρέψτε την πρόσοψη του καταστήματος ή της επιχείρησής σας στην καλύτερη διαφήμιση για την επιχείρησή σας και κερδίστε τις εντυπώσεις των πελατών σας!

Αφήστε πίσω τις συμβατικές ιδέες διακόσμησης και επιγραφοποιίας και αφήστε τη δημιουργικότητά σας να εκφραστεί μέσα από την πρόσοψη της επιχείρησής σας. Βρείτε το αυθεντικό brand image που σας εκφράζει, μεταφράστε το στη γλώσσα των χρωμάτων και των σχημάτων, και δημιουργήστε μοναδικά designs που θα σας επιτρέψουν να συνδεθείτε με το κοινό σας με νέους τρόπους, μέσα από κοινές εμπειρίες και συναισθήματα!

Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα για το πώς μπορείτε να μετατρέψετε την πρόσοψη της επιχείρησής σας σε μια εντυπωσιακή ζωντανή διαφήμιση που κερδίζει τα βλέμματα και τις εντυπώσεις, επικοινωνήστε μαζί μας. Οι έμπειροι ειδικοί της Digiprint θα δώσουν απάντηση σε κάθε σας ερώτηση!