Το χρώμα της επιτυχίας: πώς να χρησιμοποιήσετε τη θεωρία χρωμάτων για να αναβαθμίσετε την προβολή της επιχείρησής σας!
Το χρώμα στη διαφήμιση αποτελεί ένα σημαντικό στοιχείο για το design του μηνύματος που θέλουμε να περάσουμε στο κοινό. Στο θέμα της προβολής και τη διαφήμισης, οι επιχειρήσεις που έχουν σαν στόχο να είναι ανταγωνιστικές ψάχνουν πάντα νέους τρόπους να ξεχωρίσουν και να ταράξουν τα νερά στο χώρο τους. Παρ’ όλα αυτά, υπάρχει ένα πολύ σημαντικό στοιχείο στο design του διαφημιστικού τους μηνύματος, το οποίο συχνά το αγνοούν πλήρως: το χρώμα.
Το χρώμα στη διαφήμιση έχει πολύ μεγάλο αντίκτυπο στο πώς το κοινό σας εκλαμβάνει και αντιμετωπίζει το brand σας και το μήνυμά του. Τα χρώματα και οι συνδυασμοί τους στις ψηφιακές εκτυπώσεις μπορούν να επηρεάσουν την ψυχολογία και να προκαλέσουν συγκεκριμένες επιθυμητές αντιδράσεις και συνειρμούς.
Χρησιμοποιήστε τη θεωρία χρωμάτων για να επιλέξετε σωστά το χρώμα στη διαφήμισή σας.
Το αντικείμενο που εξετάζει το πώς λειτουργεί ο μηχανισμός αυτός λέγεται θεωρία χρωμάτων. Η θεωρία χρωμάτων αφορά τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι αντιλαμβάνονται, διαχωρίζουν και συνδυάζουν τα χρώματα. Αποκτώντας καλύτερη κατανόηση του πώς λειτουργεί θα μπορέσετε να χρησιμοποιήσετε το χρώμα στρατηγικά ώστε να επικοινωνήσετε καλύτερα το μήνυμά σας. Επιπλέον οι γνώσεις που θα λάβετε σχετικά με τις ιδιότητες των χρωμάτων θα αποτελέσει σημαντική βοήθεια για την δημιουργία ενός ισχυρότερου brand identity για την επιχείρησή σας.
Ας εξετάσουμε λοιπόν πώς μπορείτε να εκμεταλλευτείτε τη θεωρία χρωμάτων στην προβολή και τη διαφήμιση για να αναπτύξετε την επιχείρησή σας!
(Source: creativemarket.com)
Ξεχωρίστε από τη μάζα και τραβήξτε την προσοχή των πελατών σας
Το πρώτο βήμα μια επιτυχημένης διαφημιστικής καμπάνιας είναι να καταφέρετε να τραβήξετε την προσοχή του κοινού στο μήνυμά σας. Ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπου; για να το πετύχετε αυτό είναι μέσω της στρατηγικής χρήσης του χρώματος.
Το χρώμα στη διαφήμιση παίζει καθοριστικό ρόλο για το τελικό αποτέλεσμα που θα προβληθεί. Η χρήση έντονων και ζωντανών χρωμάτων, αλλά και συνδυασμών που δημιουργούν έντονη αντίθεση είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να τραβήξετε τα βλέμματα στο μήνυμά σας.
Στη βιομηχανία του fast food, για παράδειγμα, δεν είναι τυχαία η χρήση του κόκκινου, του κίτρινου και του πορτοκαλί χρώματος. Brands όπως McDonald’s, Burger King, KFC και άλλα χρησιμοποιούν το χρώμα στη διαφήμιση με μεγάλη επιτυχία εδώ και δεκαετίες. Όχι μόνο είναι έντονα χρώματα που τραβάνε το βλέμμα του πελάτη αμέσως, αλλά σπουδές έχουν δείξει ότι διεγείρουν και την όρεξη και την επιθυμία για φαγητό.
Δημιουργήστε ένα brand image αναγνωρίσιμο με την πρώτη ματιά
Εφόσον έχετε βρει το σωστό συνδυασμό χρωμάτων για να τραβήξετε την προσοχή των πελατών σας, το επόμενο βήμα είναι να δημιουργήσετε brand recognition. Χρησιμοποιώντας σταθερά τον ίδιο συνδυασμό χρωμάτων στο branding και το διαφημιστικό περιεχόμενο της επιχείρησής σας μπορείτε να δημιουργήσετε μια εταιρική ταυτότητα που να είναι άμεσα αναγνωρίσιμη από το κοινό σας.
Η Coca-Cola για παράδειγμα χρησιμοποιεί τον ίδιο ιδιαίτερο συνδυασμό κόκκινου και λευκού στο marketing της από τις αρχές του 20ου αιώνα. Μια ματιά σ’ αυτά τα χρώματα αρκεί για να φέρει στο μυαλό των περισσότερων καταναλωτών την Coca-Cola, ακόμα κι αν δεν υπάρχει κάποιο άλλο μήνυμα, σύμβολο ή διακριτικό που να παραπέμπει στο brand.
Μια τόσο ισχυρή εικόνα εταιρικής ταυτότητας είναι εξαιρετικά ισχυρό εργαλείο που μπορεί να κάνει το brand σας να ξεχωρίσει από τους ανταγωνιστές. Το χρώμα στη διαφήμιση μπορεί να αυξήσει το customer loyalty και να παίξει ενεργό ρόλο στην αύξηση των πωλήσεων και την ανάπτυξη της εταιρείας σας.
(Source: digitalsynopsis.com)
Χρησιμοποιήστε τα συναισθήματα και τους συνειρμούς σαν εργαλεία διαφήμισης
Πέρα από το να τραβά την προσοχή και να ενισχύει το brand identity σας, η θεωρία χρωμάτων μπορεί να σας βοηθήσει να βρείτε τρόπους να εμπνέετε στο κοινό σας συγκεκριμένα συναισθήματα και συνειρμούς.
Το μπλε χρώμα, για παράδειγμα, συχνά σχετίζεται με την εμπιστοσύνη, τη σταθερότητα και την ηρεμία. Γι’ αυτό πολλές τράπεζες και άλλοι χρηματοοικονομικοί οργανισμοί το χρησιμοποιούν κατά κόρον στο branding και το marketing τους – ώστε να δημιουργήσουν υποσυνείδητα στο κοινό τους τα ίδια ακριβώς συναισθήματα με την πρώτη ματιά.
Το κόκκινο, από την άλλη, συχνά συσχετίζεται με την αίσθηση του ενθουσιασμού, του πάθους, αλλά και του επείγοντος. Γι’ αυτό συχνά θα το δείτε να χρησιμοποιείται σε διαφημιστικό περιεχόμενο για εκπτώσεις και προσφορές: στόχος του είναι να δημιουργήσει στους καταναλωτές την αίσθηση ότι πρέπει να δράσουν και να εκμεταλλευτούν τις ευκαιρίες που τους παρουσιάζονται άμεσα, πριν αυτές χαθούν.
Αξίζει να σημειωθεί ότι οι συνειρμοί αυτοί μπορεί να διαφέρουν από τον ένα πολιτισμό στον άλλο. Στις χώρες της δύσης, για παράδειγμα, το λευκό θεωρείται χρώμα συνδεδεμένο με την αγνότητα και την αθωότητα. Σε κάποιους ανατολικούς πολιτισμούς, όμως, το λευκό είναι το χρώμα του θανάτου και του πένθους.
Σε τέτοιες περιπτώσεις είναι σημαντικό να δίνεται προσοχή σε τέτοιες λεπτομέρειες, ώστε να μην καταλήξει το διαφημιστικό σας μήνυμα να δίνει κατά λάθος μια τελείως διαφορετική εντύπωση από αυτού που θέλετε.
Θεωρία χρωμάτων: αυξήστε τα conversions σας και αποκτήστε νέους πελάτες με τη βοήθεια της επιστήμης!
Άσχετα με τη θεωρία του χρώματος και το πόσο δημιουργικοί μπορείτε να γίνετε στη χρήση της, ο τελικός σας στόχος είναι πάντα η αύξηση των πωλήσεων και η ανάπτυξη της επιχείρησής σας. Η θεωρία χρωμάτων μπορεί αποδεδειγμένα να συνεισφέρει σ’ αυτό: από τη διακόσμηση καταστημάτων και τις επιγραφές καταστημάτων μέχρι και πράγματα όπως το event branding, η θεωρία χρωμάτων αιώνες ιστορίας και αποδεδειγμένων αποτελεσμάτων στην προβολή και τη διαφήμιση – κυριολεκτικά!
Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα για το πώς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα μυστικά του χρώματος για να αποκτήσετε νέους πελάτες και να αυξήσετε τις πωλήσεις σας, επικοινωνήστε μαζί μας άμεσα!
Για να μάθετε περισσότερα σχετικά με παρόμοιες προωθητικές ενέργειες και υπηρεσίες για τον επαγγελματικό σας χώρο, διαβάστε τα νέα μας!