Επαγγελματικές εκθέσεις 2023: ξεχωρίστε από τον ανταγωνισμό με την πρώτη ματιά!
Στο θέμα της προβολής και τη διαφήμισης, οι επιχειρήσεις που έχουν σαν στόχο να είναι ανταγωνιστικές ψάχνουν πάντα νέους τρόπους να ξεχωρίσουν και να ταράξουν τα νερά στο χώρο τους. Παρ’ όλα αυτά, υπάρχει ένα πολύ σημαντικό στοιχείο στο design του διαφημιστικού τους μηνύματος, το οποίο συχνά το αγνοούν πλήρως: το χρώμα.
Η στρατηγική χρήση του χρώματος στην προβολή και τη διαφήμιση μπορεί να έχει πολύ μεγάλο αντίκτυπο στο πώς το κοινό σας εκλαμβάνει και αντιμετωπίζει το brand σας και το μήνυμά του. Τα χρώματα και οι συνδυασμοί τους μπορούν να επηρεάσουν την ψυχολογία και να προκαλέσουν συγκεκριμένες επιθυμητές αντιδράσεις και συνειρμούς.
Το αντικείμενο που εξετάζει το πώς λειτουργεί ο μηχανισμός αυτός λέγεται θεωρία χρωμάτων. Αποκτώντας καλύτερη κατανόηση του πώς λειτουργεί θα μπορέσετε να χρησιμοποιήσετε το χρώμα στρατηγικά ώστε να επικοινωνήσετε καλύτερα το μήνυμά σας και να δημιουργήσετε ένα ισχυρότερο brand identity για την επιχείρησή σας.
Ας εξετάσουμε λοιπόν πώς μπορείτε να εκμεταλλευτείτε τη θεωρία χρωμάτων στην προβολή και τη διαφήμιση για να αναπτύξετε την επιχείρησή σας!
Γιατί είναι σημαντικό να ξεχωρίζετε σε μια εμπορική έκθεση
Ο λόγος για τον οποίο μια επιχείρηση συμμετέχει σε επαγγελματικές εκθέσεις είναι για να έρθει σε επαφή με την αγορά και το κοινό της, να προβάλει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της και να δημιουργήσει νέες σχέσεις με πιθανούς πελάτες, συνεργάτες, και influencers του χώρου.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με έρευνες:
- Το 88% των επιχειρήσεων που συμμετέχουν σε εκθέσεις, το κάνουν για να αυξήσουν την αναγνωρισιμότητά τους (brand awareness).
- Το 85% λέει πως ταυτόχρονα ελπίζει σε αύξηση των leads και των πωλήσεών τους.
Από την άλλη:
- Το 92% των επισκεπτών πηγαίνει σε εκθέσεις με σκοπό να εξερευνήσει την αγορά και να ανακαλύψει νέα προϊόντα και υπηρεσίες.
- Σχεδόν οι μισοί (46%) είναι επαγγελματίες σε θέσεις senior management, ενώ η συντριπτική πλειοψηφία (82%) είναι σε θέση να λάβει αποφάσεις για την αγορά νέων προϊόντων και υπηρεσιών.
Για να επωφεληθεί μια επιχείρηση από τις ευκαιρίες που της παρέχει η συμμετοχή σε μια έκθεση, θα πρέπει πρώτα να κεντρίσει την προσοχή του κοινού, να ξεχωρίσει από τον ανταγωνισμό και να δώσει λόγους στους επισκέπτες της έκθεσης να αλληλεπιδράσουν μαζί της. Και δεν υπάρχει αποτελεσματικότερο εργαλείο για να το πετύχει αυτό από το ίδιο το εκθεσιακό της περίπτερο!
3+1 τρόποι να κάνετε το εκθεσιακό περίπτερό σας αξέχαστο
Αν θέλετε να σιγουρευτείτε ότι το εκθεσιακό σας περίπτερο όχι μόνο επικοινωνεί αποτελεσματικά το brand message της επιχείρησής σας, αλλά προσελκύει και την προσοχή του κοινού, τότε είναι καλή ιδέα να εκμεταλλευτείτε τις δυνατότητες που σας παρέχει η ψηφιακή εκτύπωση μεγάλων διαστάσεων.
Αυτά είναι μερικοί τρόποι με τους οποίους μπορείτε να το κάνετε:
1. Διαλέξτε τις κατάλληλες εικόνες, χρώματα και γραμματοσειρές για το εκθεσιακό σας περίπτερο
Το εκθεσιακό σας περίπτερο πρέπει να αντικατοπτρίζει και να επικοινωνεί ξεκάθαρα το brand message της επιχείρησής σας στο κοινό, με τρόπους που να τραβάνε αμέσως τα βλέμματα.
Αυτό μπορείτε να το καταφέρετε μέσω του design, των χρωμάτων και των γραμματοσειρών, αλλά και μέσω του πώς όλα αυτά αποτυπώνονται στο εκθεσιακό περίπτερο, τα banners, τα backdrops και το υπόλοιπο προωθητικό υλικό σας.
2. Προσελκύστε το κοινό με προσφορές, giveaways, και προωθητικό υλικό
Χρησιμοποιείστε προσφορές και giveaways για να τραβήξετε το ενδιαφέρον του κοινού και να του δώσετε κίνητρο να επισκεφτεί το εκθεσιακό σας περίπτερο και να μάθει περισσότερα για την επιχείρηση και τα προϊόντα σας. Σιγουρευτείτε ότι τα κίνητρα αυτά αποτυπώνονται στο προωθητικό υλικό σας με τρόπο ξεκάθαρο και εντυπωσιακό!
3. Δώστε στο κοινό την ευκαιρία να αλληλεπιδράσει με το brand σας μέσω events και δραστηριοτήτων
Δραστηριότητες όπως παιχνίδια, quizzes, και διαγωνισμοί όχι μόνο μπορούν να προσελκύσουν μεγαλύτερο μέρος του κοινού στο εκθεσιακό σας περίπτερο, αλλά μπορούν να αυξήσουν το engagement με το rand σας και να κάνουν την παρουσία της επιχείρησής σας αξιομνημόνευτη!
BONUS: Επιστρατεύστε τη βοήθεια των ειδικών!
Όσο ενδιαφέρουσα και επικερδής μπορεί να είναι για την επιχείρησή σας, η συμμετοχή σε εκθέσεις είναι ταυτόχρονα μια δύσκολη διαδικασία που απαιτεί εμπειρία και προσοχή στη λεπτομέρεια.
Επικεντρωθείτε σ’ αυτά που έχουν πραγματικά σημασία – στο να χτίσετε δηλαδή ουσιώδεις σχέσεις με το κοινό σας και να αποκτήσετε leads για νέους πελάτες, κι αφήστε το κομμάτι της οργάνωσης στους ειδικούς. Επιλέξτε τους σωστούς συνεργάτες, επωφεληθείτε από την εμπειρία τους, και κερδίστε όσο περισσότερα μπορείτε από τη συμμετοχή σας στην έκθεση!
Μονοπωλήστε το ενδιαφέρον των πελατών σας στις επαγγελματικές εκθέσεις με τη δύναμη των ψηφιακών εκτυπώσεων!
Αν θέλετε να προβάλλετε την επιχείρησή σας στις επαγγελματικές εκθέσεις του κλάδου σας, αλλά σας ανησυχεί το πώς θα σχεδιάσετε και θα στήσετε το εκθεσιακό περίπτερο και το υπόλοιπο προωθητικό υλικό σας, μην ανησυχείτε – η Digiprint είναι ο συνεργάτης που χρειάζεστε.
Οι ειδικοί της Digiprint έχουν τεράστια εμπειρία στην ψηφιακή εκτύπωση μεγάλων διαστάεων και στις εφαρμογές της στα εκθεσιακά περίπτερα, το event branding, τα roll-up banners, αλλά και τα συστήματα προβολής όλων των ειδών!
Επικοινωνήστε μαζί μας, πείτε μας τα πάντα για την επιχείρησή σας, κι αφήστε τα υπόλοιπα πάνω μας!