Διαφήμιση σε αεροδρόμια: προβάλετε την επιχείρησή σας στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών και εξαπλώστε το μήνυμά σας σε όλο τον κόσμο!
Η διαφήμιση σε αεροδρόμια μπορεί να επιφέρει πολύ θετικά αποτελέσματα στην επιχείρηση σας, καθώς δεν υπάρχει χώρος στον οποίο να ταιριάζει περισσότερο ο όρος “κέντρο διερχομένων” από τα αεροδρόμια. Άνθρωποι όλων των ειδών και ηλικιών από όλο τον κόσμο τα επισκέπτονται 24 ώρες το 24ωρο, 365 μέρες το χρόνο, δημιουργώντας ένα περιβάλλον πραγματικά μοναδικό.
Από το ιδιαίτερο δημογραφικό προφίλ του κοινού μέχρι τις ποικίλες επιλογές διαφήμισης και τη δυνατότητα προβολής πέρα από τα στενά Ελληνικά σύνορα, παρακάτω θα εξετάσουμε τις μοναδικές ευκαιρίες που παρουσιάζει για την επιχείρησή σας η προβολή και η διαφήμιση σε αεροδρόμια όπως στο Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών (AIA), αλλά και σε περιφερειακά αεροδρόμια.
Τα ιδιαίτερα πλεονεκτήματα της προβολής και διαφήμισης σε αεροδρόμια
Σε μια αγορά που γίνεται όλο και πιο ανταγωνιστική, οι μοναδικές ευκαιρίες προβολής που σας παρέχει η διαφήμιση σε αεροδρόμια μπορεί εύκολα να γίνει η ειδοποιός διαφορά που θα κάνει την επιχείρησή σας να ξεχωρίσει από τις άλλες στα μάτια του κοινού, μέσα και έξω από τη χώρα.
Για τις επιχειρήσεις, αυτό το περιβάλλον του αεροδρομίου, αποτελεί μια μοναδική ευκαιρία να έρθουν σε επαφή με ένα ευρύ και ποικιλόμορφο κοινό, το οποίο δύσκολα θα μπορούσαν να στοχεύσουν με άλλα διαφημιστικά μέσα.
Προβολή του εταιρικού σας μηνύματος σε μεγάλο και ευρύ κοινό
Σ’ ένα περιβάλλον σαν αυτό του AIA, το κοινό των εν δυνάμει πελατών με το οποίο μπορείτε να έρθετε σε επαφή είναι τεράστιο. Τα εκατομμύρια ταξιδιώτες που διέρχονται από τα αεροδρόμια κάθε χρόνο τα καθιστούν ιδανικό περιβάλλον προβολής για επιχειρήσεις τους. Με τη διαφήμιση σε αεροδρόμια τους δίνεται η δυνατότητα να αυξήσουν την αναγνωρισιμότητα της εταιρείας τους και να προωθήσουν τις πωλήσεις τους.
Επιπλέον, οι ταξιδιώτες συνήθως δαπανούν σημαντικό χρόνο στον χώρο του αεροδρομίου. Σύμφωνα με έκθεση του Συμβουλίου Αεροδρομίων Διεθνώς, ο μέσος χρόνος παραμονής στα αεροδρόμια σε όλο τον κόσμο είναι περίπου 2 ώρες και 11 λεπτά. Επομένως, κατά την παραμονή τους σε ένα περιβάλλον στο οποίο ούτως ή άλλως πρέπει να παραμείνουν, η διαφήμιση σε αεροδρόμια τους δίνει τη δυνατότητα να αλληλεπιδράσουν με το brand σας .
Ευκαιρίες προβολής σε κοινό υψηλού προφίλ
Οι αεροπορικοί ταξιδιώτες είναι ένα πολύ ιδιαίτερο δημογραφικό κοινό. Σύμφωνά με μελέτες, τείνουν να είναι περισσότερο εύποροι οικονομικά από το μέσο όρο, έχουν μεγαλύτερο μορφωτικό επίπεδο, και είναι πιο ανοιχτοί σε νέες ιδέες και εμπειρίες.
Αυτό σημαίνει ότι η διαφήμιση σε αεροδρόμια είναι πιθανότερο να παρατηρηθεί με μεγαλύτερη προσοχή από εκείνους. Με αυτό τον τρόπο θα λάβουν σοβαρότερα υπόψιν τους το διαφημιστικό μήνυμα του brand σας, οδηγώντας τους στη διαδικασία λήψης αποφάσεων σύμφωνα με τις καταναλωτικές τους προτιμήσεις.
Επομένως, η διαφήμιση σε αεροδρόμια βοηθά τις επιχειρήσεις και τα brands να διευρύνουν το κοινό τους και να αποκτήσουν νέους, ώριμους πελάτες.
Ευέλικτες επιλογές σε τρόπους και μέσα διαφήμισης
Η διαφήμιση σε αεροδρόμια μπορεί να γίνει με συμβατικές πινακίδες και επιγραφές αλλά και με roll-up banners, διαφημιστικά stand, καρτολίνες και άλλα συστήματα προβολής και προώθησης προϊόντων. Ο ι χώροι των αεροδρομίων άλλωστε, προσφέρονται για μεγάλη ποικιλία διαφημιστικών μέσων και επιλογών.
Μπορείτε ακόμα να παρέχετε στο κοινό σας διαδραστικές εμπειρίες και ευκαιρίες να αλληλεπιδράσουν με το brand σας με πρωτότυπους τρόπους. Αυτό θα δημιουργήσει θετικές εντυπώσεις που θα κάνουν την επιχείρησή σας να ξεχωρίσει από τους ανταγωνιστές.
Δυνατότητα προβολής της επιχείρησής σας σε διεθνές επίπεδο
Τα αεροδρόμια προσελκύουν από τη φύση τους ταξιδιώτες από όλο τον κόσμο, γι’ αυτό και αποτελούν μια εξαιρετική ευκαιρία για επιχειρήσεις να προβάλουν το brand τους σε ένα διεθνές κοινό που ξεπερνά τα στενά σύνορα της χώρας.
Η διαφήμιση σε αεροδρόμια θα δώσει σε ένα ευρύτερο κοινό πρόσβαση στα προϊόντα σας, τόσο εντός όσο και εκτός της χώρας. Αυτό αποτελεί ένα πολύ καλό πρώτο βήμα για επιχειρήσεις που θέλουν να εξερευνήσουν το ενδεχόμενο να επεκτείνουν τη δραστηριότητά τους σε νέες αγορές.
Εκμεταλλευτείτε τις ατελείωτες δυνατότητες προβολής που σας παρέχει η διαφήμιση σε αεροδρόμια
Συνοψίζοντας, η προβολή του brand σας μέσω της διαφήμισης σε αεροδρόμια όπως στο Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών αποτελεί μια μοναδική ευκαιρία για την επιχείρηση σας. Με αυτό τον τρόπο μπορείτε να έρθετε σε επαφή με ένα μοναδικό κοινό υψηλού προφίλ που στατιστικά είναι δεκτικό σε νέες ιδέες. Επιπλέον, σας δίνεται η δυνατότητα να αυξήσετε το brand visibility σας ακόμα και εκτός συνόρων, καθώς και να ξεχωρίσετε από τους ανταγωνιστές.
Η μεγάλη ποικιλία διαφημιστικών μέσων και επιλογών κάνει τη διαφήμιση σε αεροδρόμια εξαιρετική ευκαιρία για να δοκιμάσετε νέους τρόπους αλληλεπίδρασης με το κοινό των πελατών σας. Χορηγίες, διαδραστικές εμπειρίες, ή και δράσεις guerrilla marketing αποτελούν μερικά μόνο παραδείγματα των διαφημιστικών μέσων που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε.
Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα για το πώς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε στο έπακρο την προβολή της επιχείρησής σας και τη διαφήμιση σε αεροδρόμια, επικοινωνήστε μαζί μας!